LOS PROFESORES COMO INTELECTUALES: HACIA UNA PEDAGOGIA CRITICA DEL APRENDIZAJE (Record no. 36077)

000 -CABECEIRA
Lonxitude fixa campo de control 00617nam a2200157 i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Número de control
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONXITUDE FIXA
Códigos de información de lonxitude fixa 070418
100 ## - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa GIROUX, HENRY A.
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO
Título LOS PROFESORES COMO INTELECTUALES: HACIA UNA PEDAGOGIA CRITICA DEL APRENDIZAJE
Mención de responsabilidade etc. ARIAS, ISISDRO (TRAD.)FREIRE, PAULO; MC LAREN, PETER (PR.); CARTES. FERRAN (DIS.)
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN ETC. (PÉ DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución etc. MADRID; BARCELONA
Nome do editor, distribuidor etc. MINISTERIO DE EDUCACION Y CIENCIA; EDICIONES PAIDOS
Data de publicación, distribución etc. 1990
300 ## - DESCRICIÓN FÍSICA
Dimensións 22
440 ## - SERIES STATEMENT/ADDED ENTRY--TITLE
Title TEMAS DE EDUCACION. Nº 18
500 ## - NOTA XERAL
Nota xeral Nº Exemplares: 1 // Encadernación: RUSTICA
700 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOME DE PERSOA
Nome de persoa GIROUX, HENRY A.
Holdings
Retirado Perdido Estragado Estado Localización permanente Localización actual Data de alta no sistema Signatura completa Código de barras Tipo de ítem de Koha
        Biblioteca da Deputación de Ourense Biblioteca da Deputación de Ourense 27/06/2023 MOS-46 36042 Libro

Powered by Koha